دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تعميرات موبايل در استانهاي كشور با بهترين تعرفه

۱۲۹ بازديد

آموزش تعميرات لپ تاپ  و آموزش تعميرات موبايل در بوشهر

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در بوشهر و شهرهاي دشتستان, كنگان, گناوه, ديلم, دشتستان و شهرهاي ديگر استان بوشهر برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد بوشهر

استان بوشهر

 

استان بوشهر از دو بخش جلگه‌اي حاشيه ساحلي غربي و كوهستاني نوار شرقي منتهي‌اليه زاگرس جنوبي است، ارتفاعات استان بوشهر كه ادامه زاگرس فارس مي‌باشد گچ‌ترش (رشته كوه) نام دارد. در نواحي جنوبي ارتفاعات به دريا نزديك مي‌شوند و به ارتفاعات نوكند مشهورند.

قلل درانگ - كلات بوريال مند و كجور در رشته كوه كار يا كارتنگ سواحل تنگستان قرار دارند. مهمترين كوه‌هاي استان شامل: كوه خورموج (با ارتفاع ۱۸۶۰ مرتفع‌ترين قله استان بوشهر) در شهرستان دشتي، كوه‌هاي گيسكان (۱۶۰۰متر) و بزپر يا پشت پر (۱۴۲۰متر) در شرق برازجان، كوه سياه (۱۵۰۰متر) در دشت پلنگ، كوه درنگ (۱۲۲۳متر) در شهرستان دير، گچور (۱۶۰۳متر) و بوريال (۷۳۰متر) در تنگستان و ارتفاعات بوشكان و پازنان است.

جلگه ساحلي استان در امتداد رود دالكي و دهانه رود حله داراي ۷۰ كيلومتر و در امتداد رود مند داراي ۱۲۰ كيلومتر عرض مي‌باشد؛ و اغلب خاك منطقه شور و قليايي است.
حوزه آبريز استان: رود مند كه علاوه بر رودخانه‌هاي استان فارس، رودخانه‌هاي شور خورموج - دشت پلنگ - سنا - باغان در استان همه به آن سرازير مي‌شوند. رود حله كه از به هم پيوستن رودخانه دالكي و شاپور تشكيل مي‌شود.

هر دو به خليج فارس مي‌ريزند. رودخانه‌هاي اهرم - دره آبداري و گپ و شور گناوه از رودخانه‌هاي فصلي استانند. نه چشمه آبگرم در پهناي استان قرار دارد، چهار ناحيه طبيعي استان تحت حفاظت محيط زيست قرار دارند كه شامل: منطقه حفاظت‌شده مند، منطقه حفاظت‌شده ناي‌بند، منطقه حفاظت‌شده حله و پناهگاه حيات وحش كوه‌سياه مي‌باشد.

آب و هواي استان گرم و خشك و در نواحي ساحلي گرم و مرطوب است. حداكثر دماي مطلق آن ۵۲٫۵ درجه سانتيگراد و حداقل آن ۱- درجه و دماي متوسط سالانه استان ۲۵٫۷ درجه مي‌باشد. ميانگين بارش ۲۲۰ ميليمتر است.هواي آن ۷ ماه گرم - ۲ ماه معتدل تا سرد و ۳ماه معتدل تا گرم مي‌باشد. چهارده باد محلي در اين استان شناخته شده‌است.
مقالات پارسه

  گوشي‌هاي هوشمند ارزان قيمت بازار است كه به دوربين سلفي بسيار قدرتمندي مجهز شده و مي‌توان تصاوير با كيفيتي را با استفاده از آن به ثبت رساند، همراه زوميت باشيد.سال گذشته لنوو در CES اقدام به معرفي يك فلش جانبي براي گوشي‌هاي هوشمند كرد و پس از آن هيچ‌يك از محصولات ارائه شده توسط اين كمپاني به همراه فلش داخلي عرضه نشدند.

اما به نظر مي‌رسد سياست‌هاي لنوو در سال جاري تغيير كرده است، چراكه محصول جديد اين كمپاني گوياي اين مساله است. لنوو يك گوشي‌هوشمند ارزان قيمت را با نام Vibe S1  Lite معرفي كرده كه به سنسور ۸ مگاپيكسلي سوني در پنل جلويي مجهز شده است.

همچنين بايد به فلاش ال‌اي‌دي نيز اشاره كرد كه حضور آن به طور قطع باعث افزايش كيفيت عكس‌‌هاي سلفي كاربران خواهد شد. لنوو اين محصول را با قيمت ۱۹۹ دلار روانه‌ي بازار خواهد كرد.

در پنل پشتي كه دوربين اصلي در آن قرار مي‌گيرد، سنسور ISOCELL سامسونگ با رزولوشن ۱۳ مگاپيكسل تعبيه شده است. اين سنسور داراي فوكوس خوكار تشخيص فاز بوده و از وجود فلاش دوگانه بهره مي‌برد.همانطور كه مي‌توان از نام اين گوشي‌هوشمند نيز حدس زد، Vibe S1 Lite را بايد نسخه‌ي ارزان‌تر و ضعيف‌تري از Vibe S1 خواند.

از جمله‌ي مشخصات سخت‌افزاري اين گوشي هوشمند بايد به تراشه‌ي مدياتك MT6753 با چهار هسته‌ي پردازشي و فركانس ۱.۳ گيگاهرتز، ۲ گيگابايت حافظه‌ي رم، ۱۶ گيگابايت حافظه‌ي داخلي و پشتيباني از حافظه‌ي جانبي ميكرو SD تا ۳۲ گيگابايت اشاره كرد. اين گوشي باتري ۲٫۴۲۰ ميلي آمپر ساعتي دارد.

خدمات ما آموزش تعميرات موبايل در بوشهر مي باشد .



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.