جمعه ۱۳ مرداد ۰۲

كد نويسي سامانه واكنش گرا براي تلفن هاي همراه بخش سوم

۱۳۳ بازديد

ساخت سامانه واكنش گرا قطعا يكي از بهترين راه ها براي اينكه سايت شما در هر مانيتوري ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به خوبي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت وب سايت شما در هر صفحه نمايش و يا موبايلي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي وب سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با در نظر گرفتن سايز صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در اندازه هاي مختلف مي‌شود . ساخت سايت واكنش گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين تكنيك با استفاده از خصوصيت هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  سايت را بدون نياز به نسخه هاي مختلف براي دستگاه ها و رزولوشن هاي گوناگون طراحي مي نماييم.

ساخت سامانه واكنش گرا براي موبايل پارت 2

برخي از مديران تجارت آنلاين تمايل به داشتن دو پايگاه مختلف دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، ديگري نيز براي نمايش درون تلفن هاي همراه ، از طرفي بعضي از صاحبان تجارت آنلاين علاقه اي به طراحي دو سايت مجزا ندارند و ترجيح ميدهند يك سامانه قابل نمايش در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است برخي از مديران كسب و كارهاي آنلاين نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين دست از مديران پايگاه اينترنتي ها بايد قيد تعدادي از كاربران خود را زده و از طرفي آماده تخريب نام تجاري خود باشند چرا كه بسياري از بازديدكنندگان هنگام بازديد از اين سامانه از طريق موبايل با وب سايتي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر كاربران سايتي نامناسب بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نشان نخواهد داد و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا قلمداد خواهد شد.

طراحي سايت ريسپانسيو به خاطر تلفن هاي همراه پارت اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك بخش از بدنه اصلي استراتژي هاي شما براي بازاريابي اينترنتي است ، طراحي يك سايت كه قابل روئيت در موبايل باشد بسيار پسنديده ميباشد . امروزه مقدار فروش تلفن هاي همراه در قياس با فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 مقدار استفاده از اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار افزايش يافته است.

به همين علت دارا بودن سايت كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و نقصي در موبايل قابل ديدن باشد بسيار كار منطقي اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با تعداد بازديدهاي وب سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق موبايل حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق كامپيوترهاي خانگي بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده اين ميباشد كه نزديك به 67 درصد از كاربراني كه از طريق موبايل به اينترنت وصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين طريق نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه همواره رفتاري عاقلانه و منطقي نسبت به علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در سايت خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در موبايل داشته و به دنبال ايجاد سايتي ميباشند كه در هنگام نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيتجارت خود نيز ، كمك فراواني كنيم ، همچنين ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.